KRÁL VÍN České republiky
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
Komentář: O co horší je, že jde o vysokou školu, o co horší je, že pod příspěvkem se rozjela neskutečně agresivní diskuze k výzvám ke stažení a o co horší je, že pan ředitel Institutu v tomto druhu “reklamy” nevidí problém. Je mi líto, že Univerzita Karlova vystupuje takovým způsobem a věřím, že vy jako experti a odborníci na danou oblast zhodnotíte, zda je toto skutečně ok ze strany vysoké školy, či není a třeba reklamu nominujete a akademické prostředí se bude více zamýšlet nad tím jak lákat ke studiu.
January 1, 0001
Dneska jsem nafotila jednu reklamu na billboardu, která mě dost vyvedla z míry. Zabývám se reklamou jako médiem takovým, než jeho obsahem. Jsou však situace, kdy se mě reklama velmi dotkne. A nejen proto, že jsem žena…
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001
January 1, 0001