Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Klára Macounová
Nalezeno: Sponzorovaná reklama na Facebooku

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Jan Beneš Beneš
Nalezeno: V televizi

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a:
Nalezeno: Kbelská, Praha. Billboard na dálnici nad Proseckou kaskádou

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a:
Nalezeno: Kbelská, Praha. Billboard na dálnici nad Proseckou kaskádou

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Aneta Horáková
Nalezeno: Slevomat.cz

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: J. N.
Nalezeno: internet

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Stanislav Fuka
Nalezeno: Výstaviště České Budějovice, Informační týdeník pro podnikatele Agrospoj číslo 34, ročník 28

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Michal Wagner

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Jakub Kirš

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Eva Štefková
Nalezeno: Na automobilu firmy Steel Mont O.K. v Uherském Brodě, Újezdci

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Vojtěch Zoor
Nalezeno: Na benzínce

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy a využívá princip sex sells

  • stereotypizuje muže i ženy,
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Jan Škuta
Nalezeno: https://www.facebook.com/heureka.cz/videos/10155127301975805/

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Klára Zemanová
Nalezeno: Na Žertvách, Praha

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Kateřina Kosnarová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Helena Píšová
Nalezeno: V Poděbradech u příjezdu do města v ulici Palackého na billboardu

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Kateřina Kratochvílová
Nalezeno: na Facebooku a na stránkách PČR (protože se mi na FB nechtělo věřit vlastním očím) http://www.policie.cz/clanek/nabidka-volnych-mist-volna-mista.aspx

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Helena Zrůstová
Nalezeno: facebook Žaluzie Sedlčany s.r.o.

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Helena Zrůstová
Nalezeno: facebook Žaluzie Sedlčany s.r.o.

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Lenka Junova
Nalezeno: Praha OC Flóra

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Tatiana Petríkovičová
Nalezeno: Upozornila mě na ni kámoška na fb

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Petra Nováková
Nalezeno: http://www.nicotrans.cz/pro-dopravce.htm

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: J. N.
Nalezeno: Mnichovo Hradiště

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Diana Gregorová
Nalezeno: Plzeň, vedla hlavního nádraží

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Hana Klimentová
Nalezeno: Facebook

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Martin Hložek
Nalezeno: Facebook

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Daniela Šindelková
Nalezeno: Facebook

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Ľubica Kobová Kobová
Nalezeno: e-mailová komunikácia

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy a využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • stereotypizuje muže i ženy,
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »
  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Kateřina Kosnarová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Rita Lyons Kindlerová
Nalezeno: Dobříš, Plk. B. Petroviče (u šišatého

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Rita Lyons Kindlerová
Nalezeno: Mírové nám., Dobříš

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Sarka Tomkova
Nalezeno: Polep auta - brněnské ulice

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Samir Lepara
Nalezeno: Bohumín, ulice. Štefanikova

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Nóra Máté
Nalezeno: Cejl 19, Brno

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Lenka Sándor
Nalezeno: web

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Rita Lyons Kindlerová
Nalezeno: Ul. Pražská (před prodejnou Coop), Dobříš; další ul. Rukavičkářská, Dobříš

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Daniel

Tato reklama


Nominoval/a: Veronika Prokůpková
Nalezeno: facebook

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Lucie Zvolská

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Radek Laudin
Nalezeno: Žďár nad Sázavou, Brněnská ulice

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Pavel Dušek
Nalezeno: Praha, k?ižovatka Radlická a Puchmajerova

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Jaroslav Bálik
Nalezeno: Tv Markíza (v slovenskej verzii)

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Věra Sychrová
Nalezeno: Planá nad Lužnicí

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Adéla Pohořelá

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá kusy těl

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá kusy těl.
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »

Nominoval/a: Lucie Byrtusova
Nalezeno: Brno, Uhelná

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Věra Sychrová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Martin Veverka

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Kateřina Kňapová

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Zbyněk Vavřín

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Tereza Freidingerová

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Anna Hájková

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Klára Mičkalová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a:
Nalezeno: Kroměříž

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Ivo Pohořelý
Nalezeno: v jenom pražském baru - používali na mytí sklenic

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Veronika Vejvodová
Nalezeno: Chrudim

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Pavel Andrašší
Nalezeno: Reklama na firmenim aute

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Kateřina Drewsová
Nalezeno: P?i vyhledávání zboží na internetu

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Jan Stawarczyk
Nalezeno: web, billboardy

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Pavlína Bubnová
Nalezeno: na FB

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Jaroslav Brom
Nalezeno: Facebook FK Olympie Týn nad Vltavou: https://www.facebook.com/FK-Olympie-T%C3%BDn-nad-Vltavou-507700352605390/?ref=bookmarks ; a na záchodech Tenis Clubu v Týn? nad Vltavou

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Pavla Zednicová
Nalezeno: Na webových stránkách www.medialka.cz

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Stínová rada pro reklamu

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Stínová rada pro reklamu

Tato reklama využívá jazykový sexismus

  • využívá jazykový sexismus.
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »

Nominoval/a: Stínová rada pro reklamu

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Stínová rada pro reklamu

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Stínová rada pro reklamu

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Nora Maté

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Anastázie Hledíková
Nalezeno: na facebooku

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Pavel Slabý
Nalezeno: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212746807087936&set=gm.1108740219270662&type=3&theater

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Olga Babosova
Nalezeno: Boretice

Tato reklama vytváří mýtus krásy a využívá princip sex sells

  • vytváří mýtus krásy,
    Obrazy žen a mužů v reklamách odpovídají poměrně úzce definovanému ideálu krásy. Tyto obrazy neodpovídají skutečnosti, jsou umělecky upravovány a retušovány. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Nina Fárová
Nalezeno: Internet

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Šárka Blahoňovksá
Nalezeno: Internet

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Jan Valtr

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Bob Koutský
Nalezeno: Internet

Tato reklama využívá jazykový sexismus

  • využívá jazykový sexismus.
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »

Nominoval/a: Jaromír Pospíšil
Nalezeno: http://www.olomouc.cz/poledni-menu/

Tato reklama využívá jazykový sexismus a využívá princip sex sells

  • využívá jazykový sexismus,
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Lenka Retová
Nalezeno: časopis Auto tip

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Robert Vlach

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Bořivoj Mihalnica
Nalezeno: YouTube

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Filip Kučera

Tato reklama vytváří mýtus krásy a využívá princip sex sells

  • vytváří mýtus krásy,
    Obrazy žen a mužů v reklamách odpovídají poměrně úzce definovanému ideálu krásy. Tyto obrazy neodpovídají skutečnosti, jsou umělecky upravovány a retušovány. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Veronika Koníčková
Nalezeno: Praha

Tato reklama využívá jazykový sexismus

  • využívá jazykový sexismus.
    Reklamy obsahují znevažující slovní popis — spojený s vizuálem, který může, ale nemusí být problematický. Často se objevují dvojsmyslné sexuální narážky. více »

Nominoval/a: Romana Švachová

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy a vytváří mýtus krásy

  • stereotypizuje muže i ženy,
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »
  • a vytváří mýtus krásy.
    Obrazy žen a mužů v reklamách odpovídají poměrně úzce definovanému ideálu krásy. Tyto obrazy neodpovídají skutečnosti, jsou umělecky upravovány a retušovány. více »

Nominoval/a: Diana Gregorová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Diana Gregorová

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Marek Němeček

Tato reklama využívá princip sex sells

  • využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Michal Šebela

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy a vytváří mýtus krásy

  • stereotypizuje muže i ženy,
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »
  • a vytváří mýtus krásy.
    Obrazy žen a mužů v reklamách odpovídají poměrně úzce definovanému ideálu krásy. Tyto obrazy neodpovídají skutečnosti, jsou umělecky upravovány a retušovány. více »

Nominoval/a: Petr Vostřejž
Nalezeno: Internet

Tato reklama stereotypizuje muže i ženy

  • stereotypizuje muže i ženy.
    Reklamy pracují se zjednodušenými představami o ženách a mužích, které jsou vzdálené každodenní zkušenosti většiny lidí. více »

Nominoval/a: Magdaléna Kovaříková
Nalezeno: Internet

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Tomáš Hála
Nalezeno: Internet

Tato reklama využívá kusy těl a využívá princip sex sells

  • využívá kusy těl,
    Ukazují člověka jako věc, kterou je možno použít — nikoli jako člověka. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Marek Němeček
Nalezeno: Internet

Tato reklama propaguje násilí a využívá princip sex sells

  • propaguje násilí,
    Reklamy obrazově či textově podněcují násilí založené na dominanci jednoho genderu nad druhým. více »
  • a využívá princip sex sells.
    Reklamy využívají nahotu a sexualitu bez souvislosti s propagovaným produktem. více »

Nominoval/a: Lenka Barvínková
Nalezeno: Litoměřice

Pro odeslání vašich hlasů prosím zadejte své jméno a e-mailovou adresu.

Jméno

Příjmení

E-mailová adresa

Odesláním souhlasíte se zpracováním uvedených údajů. Souhlas je možné kdykoli písemně (např. e-mailem) odvolat. Data budou zpracována v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.